vrijdag 18 september 2015

Trick or Treat mandjes

Hallo allemaal 
Vandaag bezig met de mandjes nog steeds aan het verzinnen hoe ik de top in elkaar ga zetten .Het blokje wat je erbij ziet liggen maak ik erbij . Het is altijd weer een verrassing hoe het uiteindelijk word ,mijn favoriete kleuren zijn rood en bruin deze komen bijna altijd voor in mijn quilts .


Vaak als het poetsen klaar is zit ik aan de keuken tafel met de lapjes radio aan en een kopje koffie erbij .Ik heb ook in mijn servies goed verzameling , een voorkeur  voor rood . Deze kop en schotel komen bij een brocante winkel vandaan lang geleden , en het schaaltje ooit op de kop getikt bij de kringloop.

Maar het mooist vind ik mijn verzameling Engels servies goed onder tussen een flinke kast vol . het resultaat van jaren sparen .

Het leukst vind ik ze met plaatjes 
                             
nog veel quiltplezier een groet van Hetty

1 opmerking: